Welkom aan boord van Corneel Mayné
Ben je zot van avontuur? Ben je best een stoere kerel? En trekt het water je aan? Dan moet je bij ons zijn: wij zijn de zeescouts van Corneel Mayné. Je herkent ons aan ons blauwe uniform, en je vindt ons altijd in de buurt van… water, inderdaad!

Kom meedoen met de zeescouts!
Benieuwd naar onze werking? Kijk even bij onze ‘takken’. Of neem contact met ons op, en kom gerust een zondag proberen.

Alleen voor leden
De schikkingen, de foto’s en filmpjes van kampen, weekends en andere activiteiten staan online. Bekijken en downloaden, dus! Om privacyredenen heb je een paswoord nodig: vraag ernaar bij de leiding.

Ons basiskamp: Zeescouts aan de Stroom (ZAS)
De Antwerpse Zeescoutbasis ligt aan de Thonetlaan op Linkeroever. De 4 aangesloten zeescoutsgroepen, waaronder Corneel Mayné, startten er een paar jaar geleden met de bouw van gloednieuwe lokalen bovenop de bestaande. In 2015 kwam er ook een nieuwe botenloods. Je kunt het bouwtraject en de verdere plannen bekijken op de overkoepelende site zasantwerpen.be.